[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Rycerz
Stanowià oni podstaw´ zwiadowczych si" Bractwa, gdy takie zadania wymagajà uÝycia si"y. Rycerze sà wyposaÝeni w Metalowe
pancerze.
SI PE WT CH IN ZR SZ PW KP pkty
Rycerz 6 5 6 4 5 6 4 1 1 8
Rycerz, dowódca druÝyny 6 6 7 5 5 6 4 1 1 10
Rycerz, bohater 7 6 7 6 6 7 5 2 1 13
Pancerz Êrodowiskowy
Rycerze noszà czasami Pancerze Êrodowiskowe, które zapewniajà ca"kowità ochron´ przed promieniowaniem i bronià chemicznà.
OczywiÊcie powstrzymujà takÝe smród braminów.
Specjalne: odpornoÊç na promieniowanie. +1WT przy testach na trucizny.
SI PE WT CH IN ZR SZ PW KP pkty
Pancerz Êrodowiskowy 6 5 6 4 5 6 4 1 1 10
Pancerz Êrodowiskowy, dowódca
druÝyny 6 6 7 5 5 6 4 1 1 12
Pancerz Êrodowiskowy, bohater 7 6 7 6 6 7 5 2 1 15
Paladyn
To najpot´Ýniejsi Ýo"nierze Bractwa. Noszà pot´Ýne pancerze wspomagane i dysponujà odpowiednim doÊwiadczeniem
i umiej´tnoÊciami, Ýeby poradziç sobie w kaÝdej walce. Paladyni noszà najci´Ýszà i najpot´Ýniejszà bro’.
strona 18
strona 18
Specjalne: Paladyni sà odporni na promieniowanie. Na kaÝdà normalnà bro’ w oddziale mogà nosiç jednà zastrzeÝonà. Paladyni
majà +1 WT przy testach na trucizny.
SI PE WT CH IN ZR SZ PW KP pkty
Paladyn 8 6 7 5 6 8 5 1 2 16
Paladyn, dowódca druÝyny 8 7 8 6 6 8 5 2 2 19
Paladyn, bohater 9 7 8 7 6 8 6 4 4 24
Skryba
Skrybowie spe"niajà w Bractwie funkcje techników, inÝynierów i lekarzy. Zajmujà si´ gromadzeniem, analizà danych oraz konserwacjà
baz danych, które nap´dzajà technologie BS. Skrybowie majà za sobà podstawowe szkolenie jakie przechodzà wszyscy kadeci, ale ze
wzgl´du na umiej´tnoÊci Naprawy i Naukowe zajmujà si´ czymÊ innym niÝ walka.
Specjalne: Skrybowie posiadajà umiej´tnoÊç Nauka (IN) i Naprawa (IN). Nie noszà broni.
SI PE WT CH IN ZR SZ PW KP pkty
Skryba 5 6 4 3 6 4 4 1 0 5
Skryba, dowódca druÝyny 5 7 5 4 7 4 4 1 0 7
Skryba, bohater 5 7 5 5 9 4 5 1 0 10
Starszyzna
Starszyzna prowadzi Braci ku oÊwieceniu. Zajmujà si´ oni takÝe ochronà Bractwa przed zagroÝeniami spo"ecznymi, które
doprowadzi"y stary Êwiat do zniszczenia. Wywodzà si´ oni z szeregów Ýo"nierzy, którym uda"o si´ doÝyç wieku uniemoÝliwiajàcego
normalnà Ýo"nierskà s"uÝb´
Specjalne: Starsi mogà wykorzystaç swà Charyzm´ i reputacj´, by zebraç z"amanà druÝyn´ Bractwa, która znajduje si´ w promieniu
12 . Jest to akcja. NaleÝy wykonaç rzut przeciwko charyzmie Starszego zamiast dowódcy druÝyny.
SI PE WT CH IN ZR SZ PW KP pkty
Starszy 4 4 3 7 6 4 3 1 0 8
Starszy, dowódca druÝyny 4 5 4 8 6 4 4 1 0 10
Starszy, bohater 4 5 5 9 7 4 5 1 0 13
Mutanci
Wirus FEV w po"àczeniu z promieniowaniem, bardziej niÝ samo promieniowanie spowodowa" pojawienie si´ wielu zmutowanych
szczepów. Dwa najbardziej powszechne to Ghule i Super Mutanci. Mistrz, geniusz zmutowany za sprawà wirusa FEV, zdo"a"
zaadaptowaç go do potrzeb stworzenia Super Mutantów. Ghule powsta"y na drodze naturalnej mutacji.
Zarówno ghule jak i Super Mutanci przechodzà ci´Ýki okres (coÝ, to nie ca"kiem prawda, bo ghulom wiedzie si´ lepiej niÝ 10 lat temu,
ale dla wi´kszoÊci ludzi wciàÝ nie sà niczym wi´cej niÝ odchodami bramina). Czasami pracujà razem, by promowaç Platform´
Mutantów.
Ghul
Ghule posta"y w wyniku dzia"ania FEV, skaÝenia i dzia"ania FEV2 na napromieniowanych ludzi. Dla ludzi to pariasi. Nie powstrzyma"o
ich to jednak przed stworzeniem w"asnej spo"eczenoÊci. Majà tendencj´ do zamykania si´ w sobie i smyka"k´ do róÝnorakich
maszynerii.
strona 19
strona 19
Specjalne: Ghule sà odporne na promieniowanie i widzà w ciemnoÊciach. Sà takÝe bardzo odporne i uzyskujà +2 WT do testów na
utrat´ przytomnoÊci. Ghule dowódcy druÝyn i bohaterowie uzyskujà za darmo umiej´tnoÊç Naprawy (5).
SI PE WT C IN ZR SZ PW KP pkty
Ghul 2 4 4 2 4 3 5 1 0 4
Ghul, dowódca druÝyny 4 5 6 4 5 4 6 1 0 5
Ghul, bohater 6 8 7 6 7 6 7 2 0 9
Opancerzony ghul
Ghule w pancerzach.
Specjalne: Ghule sà odporne na promieniowanie i widzà w ciemnoÊciach. Sà takÝe bardzo odporne i uzyskujà +2 WT do testów na
utrat´ przytomnoÊci. Ghule dowódcy druÝyn i bohaterowie uzyskujà za darmo umiej´tnoÊç Naprawy (5).
SI PE WT CH IN ZR SZ PW KP pkty
Ghul 2 4 4 2 4 3 5 1 1 6
Ghul, dowódca druÝyny 4 5 6 4 5 4 6 1 1 7
Ghul, bohater 6 8 7 6 7 6 7 2 1 13
Super Mutant
Super Mutanci sà od ludzi silniejsi, bardziej odporni na ból, promieniowanie, choroby i chyba wszystko - tyle tylko, Ýe wi´ksza cz´Êç
ich mózgu zamienia si´ w galaretk´, gdy tylko pojawi si´ FEV2. No i jest jeszcze ta sprawa ze sterylnoÊcià. CóÝ, jeÊli chcecie graç
panami pustkowia muszà byç teÝ jakieÊ minusy.
Specjalne: Super Mutanci sà odporni na promieniowanie i widzà w ciemnoÊciach. Sà bardzo odporni i uzyskujà +2 do WT przy
testach na utrat´ przytomnoÊci i trucizny.
SI PE WT CH IN ZR SZ PW KP pkty
Super mutant 5 2 4 1 1 3 2 2 0 12
Super mutant, dowódca
druÝyny 7 4 6 5 3 3 4 2 0 18
Super mutant,
bohater 9 6 9 8 8 6 7 3 0 26
Super mutant w pancerzu
Ci kolesie to nie sà po prostu mutanci w pancerzach - oni stanowià Êmietank´ armii super mutantów. Dostajà najlepsze zabawki,
najlepsze pancerze i mogà wyrywaç (dos"ownie) wszystkie panienki, na które majà ochot´.
Specjalne: Super Mutanci sà odporni na promieniowanie i widzà w ciemnoÊciach. Sà bardzo odporni i uzyskujà +2 do WT przy
[ Pobierz całość w formacie PDF ]